I tady už mají pořádek v komunikaci se zákazníky. Přidáte se?
Snižte náklady na podporu díky automatizacím
Hlavní přínosy řešení
- Výrazné zvýšení spokojenosti zákazníků s úrovní Vaší podpory
- Díky zavedení pořádku dojde ke snížení nákladů na obsloužení Vaši zákazníků nebo se stejným týmem uděláte více
- Díky statistikám a reportům se budete rozhodovat podle faktů, a ne podle domněnek
Hlavní vlastnosti
- Jednoduché a rychlé nasazení (do týdne jedete v novém systému, včetně proškolení uživatelů)
- Vysoká návratnost (úspora lidí nebo výrazné zvýšení kapacity podpory)
- Možnost vyzkoušení v PoC
Postavíme Vám řešení na míru
Objednejte zdarma si 30 denní trial anebo vyzkoušejte trial na míru.
Otestovat můžete hlasovou komunikace (Call centrum) nebo zpracování e-mailů (Helpdesk) nebo obojí (Omnichnnel
V rámci presales podpory Vám pro lepší seznámení připravíme trial na míru, kde si osaháte zákaznické scénáře a procesy, které vás trápí a které chcete změnit.
Tento trial pak jen překlopíme do placené verze a využijeme tak veškeré konfigurace.
Popis řešení
Komunikaci budete řešit v Kontaktním centrum IPEX, které ji přijme, založí požadavek (ticket) a předá ji vhodnému pracovníkovi podpory (např. podle toho, kdo je volný nebo kdo má potřebné znalosti nebo kdo toho nejméně řeší)
Pracovníci podpory v uživatelsky příjemném prostředí komunikaci zpracují. Toto prostředí je velmi podobné tomu, kde dnes uživatelé pracují.
Významným rozdílem, který nemá ale dopad na práci uživatele je automatické založení každého požadavku a jeho přiřazení „správnému“ řešiteli a následné automatické hlídání, zda byl požadavek včas vyřešen s případnou eskalací.
Pomoci automatizací, lze šetřit spoustu času pracovníků podpory, např. přiřazením požadavku pracovníkovi podpory s potřebnými znalostmi, automatickými odpověďmi a podobně.
Případová studie
Společnost Coleman S.I. je předním prodejcem střešních materiálů, komplexní dodavatel střech a fasád a poskytovatel doprovodných služeb.
„Naši zákazníci si opakovaně stěžovali, že jim nezvadáme telefony. Kdykoliv jsem to šel řešit s mými kolegy na podpoře, tvrdili pravý opak, že zvednou každý telefon.“
Petr Hurta
jednatel společnosti Coleman S.I.
Coleman S.I. nasadil pro pracovníky podpory Kontaktní centrum IPEX, konkrétně licenci Call centrum, aby si mohl udělat pořádek v telefonátech. Vystačil si se základní licencí START, která je cenově optimalizována právě pro tyto případy.
„Fakt mě dost překvapilo, že za týden bylo vše připraveno a mohli jsme to rozjet. Už po prvním měsíci vidím viditelné změny, o pravdě už nediskutujeme, tak je na první pohled zřejmá. Dovolatelnost do naší firmy se viditelně zlepšila“
Petr Hurta
jednatel společnosti Coleman S.I.
Případová studie
Český Červený Kříž Praha pomáhá dlouhodobě seniorům a hendikepovaným se začleněním do společnosti i s obstaráním základních potřeb.
„Komunikaci s našimi pracovníky, kteří zajišťovali pro hendikepované nebo seniory nákupy jsme vedli v excelových tabulkách. Jakmile však přišel COVID, většina seniorů zůstala kompletně odkázaná na naši pomoc. Na to už excelové tabulky nestačily“
Josef Šonka
Český Červený Kříž Praha
Český Červený Kříž Praha nasadil pro pracovníky podpory Kontaktní centrum IPEX, konkrétně licenci Helpdesk, aby mohli začít požadavky na pracovníky evidovat v přehledném systému. Vystačil si se základní licencí START, která je cenově optimalizována právě pro tyto případy.
„S Helpdeskem od IPEXu jsme najednou zvládli stovky požadavků na pracovníky v terénu, což pro nás bylo dříve nemyslitelné. I díky tomuto systému jsme zládli pomoc potřebným nejen v době COVIDu, ale i v průběhu války na Ukrajině.“
Josef Šonka
Český Červený Kříž Praha
Tip
Pro efektivní zpracování komunikace se zákazníky a zastupitelnost pracovníků podpory se doporučuje zavést jedno kontaktní místo (jeden telefon a jeden e-mail). Lze použít i více čísel čísel a více e-mailů např. pro Obchod a Servis.