Ceník služeb IPEX PROFI

Unikněte konkurenci vychytanou zákaznickou péčí. Vyberte si jen služby, které využijete a rozjeďte zákaznickou péči na maximum

Call centrum

Vše co potřebujete pro hlasovou komunikaci se zákazníky i uvnitř firmy

500 Kč

za uživatele/měsíc

Vyzkoušet zdarma Zobrazit porovnání

Helpdesk

Nakopněte svoji e-mailovou komunikaci nebo chaty s vychytaným helpdeskem

700 Kč

za uživatele/měsíc

Vyzkoušet zdarma

Tickety a řízení procesů

Emaily

Chaty

Webové formuláře

Facebook Messenger

Znalostní báze

Mobilní aplikace Helpdesku

Statistiky a reporting

Zobrazit porovnání

Nejoblíbenější

Kontaktní centrum

Komplexní systém, pro tu nejlepší zákaznickou péči

1150 Kč

za uživatele/měsíc

Vyzkoušet zdarma

Ústředna

Tickety a řízení procesů

Panely a fronty call centra

Chaty

Emaily

Facebook Messenger

Webové formuláře

SIP trunk

Grafické IVR

SMS

Statistiky a reporting

Nahrávky a výpisy hovorů

Znalostní báze

Barevná a zahraniční čísla

Mobilní aplikace Helpdesku

Zobrazit porovnání

Detailní porovnání plánů

IPEX na míru vašim potřebám

Infolinka 844 844 000 (po-pá 8-17 hod), nebo nonstop na info@ipex.cz

Domluvit nezávaznou konzultaci

Jak to probíhá?

1.

Vyberte si službu

Callcentrum, Helpdesk, nebo kompletní Kontaktní centrum pro lepší zákaznickou péči?

2.

Získejte demo

Vše si vyzkoušejte a případně se doptejte, prvních 14 dní je na nás.

3.

Podepíšeme smlouvu

Upřesníme si co vše potřebujete a když budete mít zájem, podepíšeme smlouvu.

4.

Rozjíždíme zákaznickou péči

Naši konzultanti vám v PROFI řešení pomohou s rozjezdem, případnou migrací a rozvojem.

5.

Rozvoj systému

V rámci garantované podpory budeme dále rozvíjet váš systém.

Je pro vás Profi příliš a

Začínáte se zákaznickou péčí a hledáte jednoduché řešení?

Pro týmy do 10 členů jsme připravili balíček se vším potřebným pro efektivní rozběhnutí zákaznické péče.

Kontaktní centrum START

Vhodné pro menší týmy. Připravený balíček pro rychlé a cenově výhodné rozjetí zákaznické péče.

Zprovoznění do 24 hodin
Zkušební verze na 14 dní zdarma
Pro týmy do 10 uživatelů

od 2 900 Kč za tým

měsíčně za balíček až pro 10 uživatelů

Ceník IPEX START

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

Spoléhá se na nás denně více než 600 týmů zákaznické péče