Ceník Kontaktní centrum IPEX
Unikněte konkurenci s komplexní systémem, pro tu nejlepší zákaznickou péči. Vyberte si služby, které opravdu využijete.
Ceník Kontaktní centrumOnline konzultace |
Start750 Kčlicence / měsíc Pro menší týmy a firmy na startu |
Profi1 150 Kčlicence / měsíc Pro středně velké týmy s pokročilou spoluprací |
Enterprise1 450 Kčlicence / měsíc Pro velké týmy hledající maximální efektivitu |
Mini350 Kčlicence / měsíc Doplňující licence pro pracovníky obchodu nebo backoffice Možné přiobjednat k plné licenci |
---|---|---|---|---|
Uživatelů (plná licence)
|
3 – 5 | 5 – 15 | 15 a více | až 2x plných licencí |
SLA
|
až 99,5% | až 99,7% | až 99,9% | dle plné licence |
Služby call centra
|
||||
Telefoní služby
|
||||
Virtuální ústředna
|
||||
Fronty pro příchozí hovory
|
Max 2 fronty | |||
Grafické IVR
|
Pevné scénáře | |||
Nahrávky a výpisy hovorů hovorů
|
1 GB (cca 100h) | 2 GB (cca 200h) | 2 GB (cca 200h) | 1 GB (cca 100h) |
Délka uložení CDR
|
max 6 měsíců | max 6 měsíců | volitelně až 5 let | dle plné licence |
Stereo nahrávky ve formátu FLAC
|
dle plné licence | |||
SMS Chat
|
dle plné licence | |||
Wallboard
|
||||
CRM, ERP integrace
|
pouze pro čtení | pouze pro čtení | plná integrace | dle plné licence |
Workforce manažer, prediktivní dialer, SIEM, management GSM bran
|
dle plné licence | |||
Služby Helpdesku
|
||||
Ticketovací a procesní systém
|
||||
Ticketovací fronty
|
max 2 fronty | dle plné licence | ||
Emaily
|
||||
Webové a uživatelské formuláře
|
||||
Webchat
|
||||
Facebook Messenger
|
||||
Předpřipravené odpovědi, štítky s automatizací, CRM (Zákazníci), Kontakty, Pohledy
|
||||
Jednoduchá automatizace, Úkoly, SLA, Priority, Kategorie, Hodnocení spokojenosti, Znalostní báze, Dokumenty
|
dle plné licence | |||
Pokročilá automatizace, Produkty, Portály, Vykazování času
|
dle plné licence | |||
Další funkce
|
||||
Statistiky a reporty pro operátory
|
||||
Statistiky a reporty pro supervizory
|
||||
Transakce na make.com (Integromat)
|
1000 | 5000 | 10000 | dle plné licence |
RCC API pro call centrum
|
dle plné licence | |||
API s technickou podporou
|
dle plné licence |
Domluvte si on-line konzultaci zdarma
Poradíme vám jakou konfiguraci vybrat pro váš projekt.
Doplňkové moduly a integrace
Posilněte svůj tým zákaznické péče moderními nástroji.
Voicebot
Voicebot roboticky komunikuje s klientem hlasem a(částečně) nahrazuje operátora, usnadňuje zákazníkovi navigaci v IVR, může zakládat trouble tickety a provádět další automatizace, aktivně volat zákazníkovi a podobně.
Lite
1 500 Kč
/ měsíc
Jednoduchý předchystaný scénář, podle hotové šablony.
Basic
4 500 Kč
/ měsíc
Až 3 jednoduché scénáře na jedno téma s úpravou šablony.
Premium
7 500 Kč
/ měsíc
Až 5 scénářů pro 2 témata s možností vlastních šablon.
Ultimate
30 000 Kč
/ měsíc
Platforma s volbou témat a plnou úpravou scénářů a šablon.
Chatbot
Chatbot roboticky komunikuje s klientem na chatu nebo FB Messengeru a (částečně) nahrazuje operátora, usnadňuje zákazníkovi navigaci na webu, ve službách atd. Chat mimo pracovní dobu a obecně jakékoliv dotazy, HR, průvodce e-shopem.
Lite
1 500 Kč
/ měsíc
Pouze pro 1 scénář, bez NLP a bez možnosti integrace.
Basic
4 500 Kč
/ měsíc
Pro 2 scénáře, bez NLP s hotovými integracemi.
Premium
7 500 Kč
/ měsíc
Až 5 scénářů s NLP a s možností zakázkové integrace.
Ultimate
15 000 Kč
/ měsíc
Platforma pro plnou správu botů, s možností zakázkové integrace.
Máte zájem o chatbota nebo voicebota?
Poradíme vám jakou variantu vybrat pro váš projekt.
Připravené integrace
Máme pro vás připraveny integrace na vaše firemní aplikace, takže si zjednodušíte práci a budete ještě efektivnější. Kromě toho se můžeme propojit i s vaším systémem přes API nebo make.com.
Ostatní služby
Nenecháme vás v tom. Společně systém nastavíme a budeme zdokonalovat.
Presales podpora
Pomocí uceleného konceptu poskytovaných služeb týmem zkušených techniků a konzultantů je možné vytěžit Kontaktní centrum IPEX na maximum.
Bronze
Doporučeno pro případ, že se službami Kontaktního centra teprve začínáte a chcete se s nimi seznámit.
Obsahuje 2 hodiny práce konzultanta.
2 500 Kč
Silver
Už máte alespoň dílčí zkušenosti se službami kontaktního centra a vcelku jasnou představu, co chcete vylepšit a zoptimalizovat.
Obsahuje 8 hodin práce konzultanta.
7 500 Kč
Gold
Kdyz chcete zanalyzovat slabá místa a plánujete provést významnou změnu, optimalizaci a automatizaci procesů.
Obsahuje 16 hodin práce konzultanta.
15 000 Kč
Platinum
Pro velké implementace, rozsáhlé integrace, razantní procesní změny, nasazení nových technologií a podobně.
Obsahuje 32 hodin práce konzultanta.
30 000 Kč
Implementace
Podle náročnosti implementace vám pomůžeme vybrat jeden z implementačních přístupů pro Váš projekt.
Bronze
Implementaci provádíte sami, vhodná pro dema nebo nejmenší Kontaktní centra.
zdarma
Silver
Rychlá a agilní implementace, získáte bratem a velmi levně plně funkční službu.
od 7 500 Kč
Gold
Zakázková implementace, dle dohodnutých konfiguračních. Získáváte službu na míru.
od 15 000 Kč
Platinum
Projektová implementace, s analyzou vašich procesů a návrhem jejich optimalizace.
od 30 000 Kč
Technická podpora
Kromě základní technické podpory nabízíme také kapacity našich profíků – konzultantů a specialistů, kteří pomohou rozvíjet vaši zákaznickou péči k co největší spokojenosti vás i vašich zákazníků.
Bronze
Podpora formou předplatného balíčku služeb. Vhodné pro jednorázový rozvoj systému.
Obsahuje SLA 99 % a balíček 2 hodin předplacené podpory.
od 3 000 Kč
/ balíček
Silver
Zvýšené SLA služeb a pravidelná měsíční podpora. Vhodné pro menší kontaktní centra.
Obsahuje SLA 99,5 % a 1 hodinu podpory měsíčně.
950 Kč
/ měsíc
Gold
Ještě vyšší SLA služeb a pravidelná měsíční podpora, navíc s osobní technikem.
Obsahuje SLA 99,7 % a 3 hodiny podpory měsíčně.
2 500 Kč
/ měsíc
Platinum
Nejvyšší SLA a pravidelná měsíční podpora, k dispozici je vám také osobní konzultant.
Obsahuje SLA 99,9 % a 6 hodin podpory měsíčně.
5 000 Kč
/ měsíc
Jdete do toho s námi?
Pomůžeme vám nastavit ideální konfiguraci pro váš tým.