Ceník Kontaktní centrum IPEX

Unikněte konkurenci s komplexní systémem, pro tu nejlepší zákaznickou péči. Vyberte si služby, které opravdu využijete.

Ceník Kontaktní centrum

Online konzultace

Start

750 Kč

licence / měsíc

Pro menší týmy a firmy na startu

Objednat

Profi

1 150 Kč

licence / měsíc

Pro středně velké týmy s pokročilou spoluprací

Objednat

Enterprise

1 450 Kč

licence / měsíc

Pro velké týmy hledající maximální efektivitu

Objednat

Mini

350 Kč

licence / měsíc

Doplňující licence pro pracovníky obchodu nebo backoffice

Možné přiobjednat k plné licenci

Uživatelů (plná licence)
3 – 5 5 – 15 15 a více až 2x plných licencí
SLA
až 99,5% až 99,7% až 99,9% dle plné licence
Služby call centra
Telefoní služby
Virtuální ústředna
Fronty pro příchozí hovory
Max 2 fronty
Grafické IVR
Pevné scénáře
Nahrávky a výpisy hovorů hovorů
1 GB (cca 100h) 2 GB (cca 200h) 2 GB (cca 200h) 1 GB (cca 100h)
Délka uložení CDR
max 6 měsíců max 6 měsíců volitelně až 5 let dle plné licence
Stereo nahrávky ve formátu FLAC
dle plné licence
SMS Chat
dle plné licence
Wallboard
CRM, ERP integrace
pouze pro čtení pouze pro čtení plná integrace dle plné licence
Workforce manažer, prediktivní dialer, SIEM, management GSM bran
dle plné licence
Služby Helpdesku
Ticketovací a procesní systém
Ticketovací fronty
max 2 fronty dle plné licence
Emaily
Webové a uživatelské formuláře
Webchat
Facebook Messenger
Předpřipravené odpovědi, štítky s automatizací, CRM (Zákazníci), Kontakty, Pohledy
Jednoduchá automatizace, Úkoly, SLA, Priority, Kategorie, Hodnocení spokojenosti, Znalostní báze, Dokumenty
dle plné licence
Pokročilá automatizace, Produkty, Portály, Vykazování času
dle plné licence
Další funkce
Statistiky a reporty pro operátory
Statistiky a reporty pro supervizory
Transakce na make.com (Integromat)
1000 10000 10000 dle plné licence
RCC API pro call centrum
dle plné licence
API s technickou podporou
dle plné licence

Domluvte si on-line konzultaci zdarma

Poradíme vám jakou konfiguraci vybrat pro váš projekt.

Doplňkové moduly a integrace

Posilněte svůj tým zákaznické péče moderními nástroji.

Voicebot

Voicebot roboticky komunikuje s klientem hlasem a(částečně) nahrazuje operátora, usnadňuje zákazníkovi navigaci v IVR, může zakládat trouble tickety a provádět další automatizace, aktivně volat zákazníkovi a podobně.

Lite

1 500 Kč

/ měsíc

Jednoduchý předchystaný scénář, podle hotové šablony.

Basic

4 500 Kč

/ měsíc

Až 3 jednoduché scénáře na jedno téma s úpravou šablony.

Premium

7 500 Kč

/ měsíc

Až 5 scénářů pro 2 témata s možností vlastních šablon.

Ultimate

30 000 Kč

/ měsíc

Platforma s volbou témat a plnou úpravou scénářů a šablon.

Chatbot

Chatbot roboticky komunikuje s klientem na chatu nebo FB Messengeru a (částečně) nahrazuje operátora, usnadňuje zákazníkovi navigaci na webu, ve službách atd. Chat mimo pracovní dobu a obecně jakékoliv dotazy, HR, průvodce e-shopem.

Lite

1 500 Kč

/ měsíc

Pouze pro 1 scénář, bez NLP a bez možnosti integrace.

Basic

4 500 Kč

/ měsíc

Pro 2 scénáře, bez NLP s hotovými integracemi.

Premium

7 500 Kč

/ měsíc

Až 5 scénářů s NLP a s možností zakázkové integrace.

Ultimate

15 000 Kč

/ měsíc

Platforma pro plnou správu botů, s možností zakázkové integrace.

Máte zájem o chatbota nebo voicebota?

Poradíme vám jakou variantu vybrat pro váš projekt.

Připravené integrace

Máme pro vás připraveny integrace na vaše firemní aplikace, takže si zjednodušíte práci a budete ještě efektivnější. Kromě toho se můžeme propojit i s vaším systémem přes API nebo make.com.

Ostatní služby

Nenecháme vás v tom. Společně systém nastavíme a budeme zdokonalovat.

Presales podpora

Pomocí uceleného konceptu poskytovaných služeb týmem zkušených techniků a konzultantů je možné vytěžit Kontaktní centrum IPEX na maximum.

Bronze

Doporučeno pro případ, že se službami Kontaktního centra teprve začínáte a chcete se s nimi seznámit.

Obsahuje 2 hodiny práce konzultanta.

2 500 Kč

Silver

Už máte alespoň dílčí zkušenosti se službami kontaktního centra a vcelku jasnou představu, co chcete vylepšit a zoptimalizovat.

Obsahuje 8 hodin práce konzultanta.

7 500 Kč

Gold

Kdyz chcete zanalyzovat slabá místa a plánujete provést významnou změnu, optimalizaci a automatizaci procesů.

Obsahuje 16 hodin práce konzultanta.

15 000 Kč

Platinum

Pro velké implementace, rozsáhlé integrace, razantní procesní změny, nasazení nových technologií a podobně.

Obsahuje 32 hodin práce konzultanta.

30 000 Kč

Implementace

Podle náročnosti implementace vám pomůžeme vybrat jeden z implementačních přístupů pro Váš projekt.

Bronze

Implementaci provádíte sami, vhodná pro dema nebo nejmenší Kontaktní centra.

zdarma

Silver

Rychlá a agilní implementace, získáte bratem a velmi levně plně funkční službu.

od 7 500 Kč

Gold

Zakázková implementace, dle dohodnutých konfiguračních. Získáváte službu na míru.

od 15 000 Kč

Platinum

Projektová implementace, s analyzou vašich procesů a návrhem jejich optimalizace.

od 30 000 Kč

Technická podpora

Kromě základní technické podpory nabízíme také kapacity našich profíků – konzultantů a specialistů, kteří pomohou rozvíjet vaši zákaznickou péči k co největší spokojenosti vás i vašich zákazníků.

Bronze

Podpora formou předplatného balíčku služeb. Vhodné pro jednorázový rozvoj systému.

Obsahuje SLA 99 % a balíček 2 hodin předplacené podpory.

 

od 3 000 Kč

/ balíček

Silver

Zvýšené SLA služeb a pravidelná měsíční podpora. Vhodné pro menší kontaktní centra.

Obsahuje SLA 99,5 % a 1 hodinu podpory měsíčně.

 

950 Kč

/ měsíc

Gold

Ještě vyšší SLA služeb a pravidelná měsíční podpora, navíc s osobní technikem.

Obsahuje SLA 99,7 % a 3 hodiny podpory měsíčně.

 

2 500 Kč

/ měsíc

Platinum

Nejvyšší SLA a pravidelná měsíční podpora, k dispozici je vám také osobní konzultant.

Obsahuje SLA 99,9 % a 6 hodin podpory měsíčně.

 

5 000 Kč

/ měsíc

Jdete do toho s námi?

Pomůžeme vám nastavit ideální konfiguraci pro váš tým.

Přidejte se k 600+ zákazníkům, kteří se spoléhají na IPEX

„V čem nám nástroje od IPEXu pomohly? Hlavně jsme získali kontrolu nad životem požadavku našeho klienta a zároveň provozní spolehlivost. Máme tak všechna data na jedné hromadě a dokážeme do nich rychle vidět a jednoduše v nich pak číst.“

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

53

pracovníků helpdesku

250

operátorů 
call centra

87

manažerských účtů call centra

„My v TP linku jsme opravdu nadšeni z toho, co pro nás IPEX dělá. Nejen skvělý nástroj pro naši zákaznickou péči, ale i jejich špičková podpora jsou pro nás důvodem, proč jsme 100% spokojeni.““

Jan Návrat

Technical Support Manager

85 %

požadavků vyřízeno do 24h

o 42 %

méně nepřijatých hovorů

10 000

obsloužených webchatů

„Z řešení od IPEXu jsme nadšeni! V ovládacích panelech call centra i helpdesku najdu vše, co potřebuji. Konečně mám pořádný přehled.“

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

30 %

úspora nákladů helpdesku

13

operátorů 
call centra

14

zahraničních čísel

800 000

odeslaných balíků ročně

„I díky Kontaktnímu centru od IPEXu, pracujeme na tom, aby si zákazník po každém hovoru mohl říct: „Přesně takto si představuju pružné partnerství“

Michal Kalkus

Projektový manažer

10s

průměrná doba čekání na lince

78%

požadavků vyřešeno na jeden hovor

>35000

příchozích hovorů ročně

960

hodin ročně stráví operátoři hovorem

„Klienti u nás hledají prvotřídní technické poradenství. Jsem ráda, že se nám stejné péče dostává od IPEXu. Neuvěřitelná snaha a ochota jejich specialistů je zkrátka to, co očekáváte od kvalitní spolupráce!“

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče

93 %

hovorů odbaveno do 20s

32

telefonních front

<7 %

zmeškaných hovorů

50 000

příchozích hovorů ročně

Michaela Votoupalová

ředitelka Péče o klienty

Jan Návrat

Technical Support Manager

Michaela Heczková

Vedoucí podpory

Michal Kalkus

Projektový manažer

Tereza Přibylová

Manažer zákaznické péče