Buďte vždy o krok napřed s integrací našeho AI Kontaktního centra a RAYNET CRM
RAYNET CRM je moderní systém pro správu vztahů se zákazníky, který vám pomůže zbavit se chaosu a mít všechna důležitá data na jednom místě – od kontaktů po smlouvy a e-maily. Nabízí funkční databázi kontaktů, kde snadno vyhledáváte a přidáváte záznamy odkudkoliv, například i přes chytrý telefon.
Abychom ještě více zefektivnili vaši práci, integrovali jsme naši ústřednu do RAYNET CRM. Tato integrace vám umožní okamžitý přístup k telefonním hovorům a komunikaci přímo v rámci CRM, což zjednodušuje správu zákaznických interakcí.
Jak to funguje?
Díky integraci naší ústředny s RAYNET CRM je každá telefonní komunikace snadno propojena s vašimi záznamy v systému.
Zaznamenávání dat během hovoru: Každý příchozí hovor se zobrazí v pravém dolním rohu. Po kliknutí na něj můžete během hovoru zaznamenávat důležitá data do karty zákazníka.
Historie hovorů: V historii najdete detailní výpis všech hovorů s daným zákazníkem, což vám umožní jednoduše sledovat celou komunikaci. Veškeré hovory se automaticky propojují s kartou zákazníka, ať už se jedná o přijaté nebo odchozí hovory.
Správa zmeškaných hovorů: V levém dolním rohu aplikace najdete ikonu sluchátka, která zobrazuje všechny zmeškané hovory. Přes tuto ikonu se můžete také snadno přihlásit nebo odhlásit z front. Odhlášení je signalizováno ikonou přeškrtnutého sluchátka.
Tvorba nového kontaktu: Pokud volá někdo, kdo není v systému zaevidován, můžete během hovoru jednoduše vytvořit nový záznam. Během hovoru opět můžete zapisovat poznámky a další důležité informace o novém kontaktu.
Nastavení integrace v RAYNET CRM: Vše si jednoduše nastavíte přímo v RAYNET CRM.
Pokud máte zájem o propojení našeho Kontaktního centra IPEX s RAYNET CRM neváhejte nás kontaktovat emailem info@ipex.cz nebo telefonicky na čísle 844 844 000, rádi odpovíme na vaše dotazy.