Pokud nejste firma s několika neustále dostupnými operátory na zákaznické lince/ technické podpoře, jistě oceníte seznam nevyřízených (zmeškaných) hovorů. Kontaktní centrum VOIPEX+ call centrum zobrazuje nevyřízené hovory v panelu operátora i panelu supervizora. Jakmile bude vaše obsluha zákaznické linky k dispozici, může tyto hovory vyřídit.
V Panelu operátora v sekci Nevyřízené hovory je zobrazeno:
- Datum a čas zmeškaného volání
- Číslo volajícího vč. počtu pokusů, kolikrát se snažil dovolat (v závorce za tel. číslem ve sloupci Volající)
- Fronta, do které se volající snažil dovolat
- Jak dlouho volající čekal na spojení, než zavěsil
- Ve sloupci Stav – zda již někdo nevyřízený hovor řeší nebo ne

Pokud volající zavolá opakovaně, je zobrazen pouze nejstarší nevyřízený hovor. Nemůže tak vzniknout situace, aby dva operátoři volali v jednu chvíli zpět volajícímu.
Pro přehlednou manipulaci s nevyřízenými hovory jsou k dispozici funkce :
- Řeším – při vyřizování hovoru jinou cestou než voláním (např. mail, chat) dojde ke změně stavu na V řešenía nastavení informace, který operátor tento hovor řeší
- Vyřízeno – dojde k vymazání tohoto zmeškaného hovoru ze seznamu
- Nevyřízeno – provede změnu stavu na Nevyřízeno
- Volat – dojde k vytočení čísla volajícího, při uskutečnění hovoru dojde k jeho vymazání ze seznamu
Když operátor manuálně vytočí nějaké číslo z nevyřízených hovorů, tak se po přijmutí hovoru druhou stranou hovor z nevyřízených hovorů automaticky vymaže. Totéž platí pro vytočení tlačítkem Volat a přijetím hovoru volaným.