Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém. Např. na zákaznické lince.
Online nástroj obsluhy zákaznické linky
Ipex již spoustu let dodává online nástroj zákaznické péče – službu Call centra pro obsluhu zákaznické linky. Tento nástroj umožňuje obsluhu kontaktní linky více vašimi pracovníky. Zákazník se tak vždy dovolá na jedno zapamatovatelné číslo, které není obsazeno, ani když volá více zákazníků současně. A vy si můžete dohledat, co zákazníky nejvíce trápí, hovory si totiž můžete nahrávat.
Vy jste experti pro vaše zákazníky, my chceme být pro vás
Jak zákazníkovi nejlépe poradit, na to jste experti vy. Vy nejlépe znáte to, co děláte a určitě chcete spokojenější zákazníky. My to taky chceme! Chceme, aby vám naše nástroje zákaznické podpory lépe pomáhali, a vy jste byli spokojenější. Proto jsme vyvinuli novou generaci Call centra IPEX 2.0.
Jak funguje nové Call centrum 2.0? Mrkněte v krátkém videu:
V čem je nové Call centrum 2.0 (CC 2.0) lepší?
Nový design call centra
Nový design panelu operátora a supervizora
Možnost jednoduše (tahem myši) změnit rozvržení panelů
Používání avatarů (fotek) operátorů
Přehled pro operátora i manažera
Operátor vidí své denní osobní statistiky (hovory, provolané minuty, pauzy)
Možnost nastavit KPI (např. počet volných operátorů, čekajících nebo zmeškaných hovorů)
Ve výpisu hovorů vyhledání hovoru podle telefonního čísla
IPEX komunikátor jako součást CC
Nástroj k obsluze call centra
softwarový telefon jako součást CC
Firemní komunikační nástroj (instant messaging, prezence)
Vyšší stabilita a bezpečnost CC
Ústředna, na které běží nové CC 2.0, byla upravena a její jednotlivé části jsou nyní více nezávislé
Upgrady hlavních komponent zaručují vysokou bezpečnost a udržovatelnost.
Vylepšena podpora centralizovaného logování, což umožňuje jednodušší a rychlejší diagnostiku.
Současné versus nové Call centrum 2.0
[table id=17 /]
Lubomír Kaplan
25/9/2018
Spokojenosti se meze nekladou
Každý den společně pečujeme o spokojenost vašich zákazníků, ale na našem webu se staráme, abyste byli spokojení hlavně vy. Z toho důvodu pracujeme na webu se soubory cookie, které zajišťují, že vše funguje tak, jak má, a dovolují nám nabízet vám obsah, který vám podle nás padne do noty. Své preference s jejich užíváním v rozsahu Zásad používání cookies můžete kdykoliv jednoduše změnit v nastavení.