Blog
25. 9. 2018

Vy chcete spokojenější zákazníky. My také. :-)

Věříte, že pozitivní zákaznická zkušenost dokáže budovat dobré jméno značky i firmy? Pokud ano, pak asi chcete poskytovat špičkovou zákaznickou péči. A zákaznická péče je také o tom, aby se zákazník mohl rychle na někoho obrátit, pokud potřebuje poradit nebo řeší problém. Např. na zákaznické lince.

 

Online nástroj obsluhy zákaznické linky

Ipex již spoustu let dodává online nástroj zákaznické péče – službu Call centra pro obsluhu zákaznické linky. Tento nástroj umožňuje obsluhu kontaktní linky více vašimi pracovníky. Zákazník se tak vždy dovolá na jedno zapamatovatelné číslo, které není obsazeno, ani když volá více zákazníků současně. A vy si můžete dohledat, co zákazníky nejvíce trápí, hovory si totiž můžete nahrávat.

 

Vy jste experti pro vaše zákazníky, my chceme být pro vás

Jak zákazníkovi nejlépe poradit, na to jste experti vy. Vy nejlépe znáte to, co děláte a určitě chcete spokojenější zákazníky. My to taky chceme! Chceme, aby vám naše nástroje zákaznické podpory lépe pomáhali, a vy jste byli spokojenější. Proto jsme vyvinuli novou generaci Call centra IPEX 2.0.

 

Jak funguje nové Call centrum 2.0? Mrkněte v krátkém videu:

 

V čem je nové Call centrum 2.0 (CC 2.0) lepší?

Nový design call centra

  • Nový design panelu operátora a supervizora
  • Možnost jednoduše (tahem myši) změnit rozvržení panelů
  • Používání avatarů (fotek) operátorů

 

Přehled pro operátora i manažera

  • Operátor vidí své denní osobní statistiky (hovory, provolané minuty, pauzy)
  • Možnost nastavit KPI (např. počet volných operátorů, čekajících nebo zmeškaných hovorů)
  • Manažerovi (supervizorovi) je vizuálně signalizováno překročení KPI – oranžová (varování), červená (kritická)
  • Ve výpisu hovorů vyhledání hovoru podle telefonního čísla

 

 IPEX komunikátor jako součást CC

  • Nástroj k obsluze call centra
  • softwarový telefon jako součást CC
  • Firemní komunikační nástroj (instant messaging, prezence)

 

 

Vyšší stabilita a bezpečnost CC

  • Ústředna, na které běží nové CC 2.0, byla upravena a její jednotlivé části jsou nyní více nezávislé
  • Upgrady hlavních komponent zaručují vysokou bezpečnost a udržovatelnost.
  • Vylepšena podpora centralizovaného logování, což umožňuje jednodušší a rychlejší diagnostiku.

 

Současné versus nové Call centrum 2.0

[table id=17 /]

 

Lubomír Kaplan
25/9/2018