Využíváte některý z CRM systémů SalesForce, Microsoft Dynamics nebo SugarCRM pro evidenci zákazníků a dodavatelů? Pokud ano, jistě vám CRM pomáhá mít přehled o tom, kdo je pro vás jak důležitý a co jste s kým v minulosti řešili. Za předpokladu, že si v něm poctivě vedete komunikaci se zákazníky. A to už vyžaduje trochu námahy. Zejména pokud s někým jen telefonujete.
Představte si, že bychom vám tuto námahu ulehčili. Zautomatizovali bychom evidenci hovorů s vašimi zákazníky. Na kartě zákazníka ve vašem CRM by byly automaticky ukládány údaje o telefonní komunikaci s vámi – jak jeho hovory k vám, tak i vaše hovory se zákazníkem. Stačí propojit telefony s vaším CRM. Není to složité.
Propojením CRM s telefony bychom váš SalesForce, Dynamics nebo SugarCRM naučili také telefonovat. Na kartě zákazníka v CRM by stačilo kliknout na jeho telefonní číslo a ihned by se vyvolal hovor. Ušetřili byste čas potřebný k přepisování čísla do telefonu.
A když už je vše propojené, proč nevyužít data z vašeho CRM při příchozím hovoru od zákazníka. Ještě před přijetím (zvednutím) hovoru byste mohli vidět nejdůležitější data o zákazníkovi na obrazovce vašeho PC. Mimo kontaktní údaje typu jméno a firma např. obrat zákazníka, jeho dluh, typ zákazníka, jaký obchodník nebo technik se o něj stará …
Pokud jste obchodník, obsluha zákaznické linky nebo odpovědný manažer, podívejte se co vám integrace CRM a telefonování přinese nebo si stáhněte ebook „Jak naučit CRM mluvit a telefonovat“.