Novinky
23. 5. 2017

Jak tvoří Zonky komunitu? Dozvíte se na workshopu „Halóóó, tady zákazník“ 15.6. v Praze

Zveme vás na inspirativní workshop „Halóóó, tady zákazník“, na kterém odhalíme tajemství úspěchu péče o zákazníka zejména na telefonu. Jiří Benedikt z PricewaterhouseCoopers vám poradí jak využít informace ze zákaznické linky jako impuls pro rozvoj produktu. Anna Bláhová, vedoucí týmu zákaznické péče v Zonky, se podělí o zkušenost, jak tvoří Zonky komunitu. A na závěr Jiří Mazal z IPEXu předvede jak technologicky vyladit vše tak, aby byl zákazník obsloužen co nejlépe, ať fyzicky odbavujete hovory doma nebo v kanceláři, a vy jste měli zároveň kompletní statistiky hovorů.

Půldenní workshop pořádáme zdarma 15.června 2017 v Praze v inspirativním prostředí neobarokní vily K10 v těsné blízkosti Havlíčkových sadů (Grébovka). Počet míst je omezen a vyhrazen jen pro registrované. Pozvánka ke stažení v pdf.