ticketing pojišťovna
Blog
8. 6. 2018

Ticketing v Direct pojišťovně

ticketing pojišťovnaKrédem Direct pojišťovny je pomáhat lidem a vystupovat přátelsky. Denně se na pojišťovnu valí kolem 1500 e-mailů a 1200 telefonátů. To už je docela slušná porce požadavků, které vyřizuje přes 200 operátorů. Aby vše v pohodě zvládli a mohli být na zákazníky příjemní, potřebují nástroj, který pomůže zase jim.

IPEX Direct pojišťovně dodal a na míru přizpůsobil cloudový nástroj: Helpdesk – ticketovací systém. Vyhověl požadavkům pojišťovny na spolehlivou evidenci příchozích e-mailů na jednom místě a jejich snadné přidělování k vyřízení operátorům. Hlavním požadavkem Direct pojišťovny byl reporting a statistiky zaměřené na výkon operátorů.

Jak ticketovací nástroj pojišťovně pomohl? Přečtěte si v případové studii.

 

Lubomír Kaplan
IPEX a.s.