Ticketovací systém je online nástroj pro správu požadavků z mailu, chatu, webových formulářů a telefonu. Více operátorů zákaznické péče může vyřizovat všechny požadavky v jednom nástroji z různých míst. Tento cloudový ticketovací nástroj neustále rozvíjíme a proto vydáváme novou verzi Ticketing 4.2. Jaké novinky a vylepšení vám přinese?
Nové pohledy na požadavky s podporou skupin
Máte jako operátor ve svých pohledech – zásobnících práce – mnoho položek? Nově je můžete sloučit do skupin pohledů. Pro lepší orientaci si můžete pohledy odlišit barvami.

Odložení požadavku vč. připomenutí
Potřebujete vyřadit ze stavu v řešení požadavek (ticket), který byl vůči zákazníkovi (zadavateli) zodpovězen, ale vy se mu chcete po čase připomenout a požadavek automaticky otevřít. Např. po zaslání cenové nabídky nebo poskytnutí demoverze vašeho produktu. Nebo nedokážete zodpovědět dotaz zákazníka ihned, ale odpovíte mu, že se ozvete např. za měsíc. Nová funkcionalita „odložení požadavku“ umožňuje požadavek odložit s tím, že po uplynutí lhůty se automaticky změní ze stavu Odloženo na stav V řešení. U požadavku lze také nastavit připomenutí zaslané mailem.

Možnost úpravy historie komunikace
Nově je přidána možnost úpravy historie komunikace před odesláním odpovědi.

Ostatní vylepšení:
- Zobrazení kategorie požadavku dle služby.
- Hromadné akce nad tikety.
- Notifikace do prohlížeče.
- Reaktivace ticketu nezadavatelem
- Vylepšení pozvánek v požadavku.
- Podpora více SMTP serverů.
- Log odchozí emailové komunikace.
- Historie chatu.
- Náhled na rozepsanou zpráva na chatu.
Novinky v ticketingu ke stažení
Přehled novinek Ticketingu 4.2 podrobněji vč. náhledů obrazovek je k dispozici ke stažení.