Přijďte se podívat na webovou konferenci na zákaznické péče v e-commerce. Hodinová konference se koná ve středu 22.7. od 14 hodin. V čem dělá většina eshopů chybu? A co udělat proto, abyste neopakovali chyby ostatních? O tématu budou hovořit David Seibert, Tomáš Poucha, Tereza Přibylová a Jan Šporik.

Zveme vás na webovou konferenci – „Proč nefungují systémy zákaznické péče?“
aneb Kde přicházíte o nejvíce peněz nebo platíte zbytečně moc?
V čem dělá většina eshopů chybu? A co udělat proto, abyste neopakovali chyby ostatních? To se dozvíte na webové konferenci o zákaznické péči v e-commerce. O tématu budou hovořit David Seibert z Expandist, Tomáš Poucha – Marketingový institut, Tereza Přibylová za Pneumatiky.cz a Jan Šporik za IPEX.
Nenechte si ujít příležitost a zaregistrujte se. Počet míst je omezen!
Obsah konference
- Co v e-shopech zpravidla nefunguje v zákaznické péči? – David Seibert, Expandist
David Seibert z Expandist ve svém vstupu popíše zkušenosti, které nasbíral za roky praxe v úpravách a nastavování procesů v desítkách eshopů.
O tom, proč se zasekávají systémy ve firmách, jak se v tom vyznat a jak něco změnit promluví Tomáš Poucha z Marketingového institutu.
- Jak řídí a vyhodnocuje zákaznickou péči shop roku 2019? – Tereza Přibylová, Pneumatiky.cz
Shop roku 2019 v oblasti kvality ve svém oboru, to je hodnocení, kterým se pyšní Pneumatiky.cz. O tom, co předcházelo tomuto ocenění a co vše je nutné nastavit v zákaznické péči, bude hovořit Tereza Přibylová.
- Nástroje špičkové zákaznické péče – praktická ukázka – Jan Šporik, IPEX
Jaké jsou ty nejdůležitější nástroje pro zákaznickou péči? A jak pomáhají udržet zákaznickou spokojenost? Prezentaci těchto nástrojů a jejich praktickou ukázku si vezme na starosti náš expert – Jan Šporik.
Pro registraci vyplňte prosím formulář.
Těším se na Vás
Tým IPEX a.s.