Novinky
27. 4. 2020

Pozvánka na webinář – Zákaznická péče z domova

Zveme vás na webinář na téma Zákaznické péče z domova, který proběhne ve čtvrtek 30. dubna v 10 hodin. Hodiný webinář Vám přinese informace o nejnovějších trendech v oblasti home office a zákaznické péče. Podělíme se s Vámi o a zkušenosti o tom, jak nastavit, řídit a vyhodnovovat zákaznickou péči. Kromě toho předvedeme praktické ukázky z multikanálové komunikační platformy IPEX.

 

Zveme vás na webinář – Zákaznická péče z domova

Zveme vás na webinář na téma Zákaznické péče z domova, který proběhne ve čtvrtek 30. dubna v 10 hodin.

Co vám webinář přinese?

Za hodinu času, který na webináři strávíte, získáte:

  • informace o nejnovějších trendech v oblasti home office a zákaznické péče
  • nápady a podněty, jak co nejlépe organizovat práci zákaznické podpory
  • tipy, jak řídit zaměstnance a operátory pracující z domova
  • zkušenosti s SLA a pravidly pro zákaznickou podporu
  • rady, jak kontrolovat a vyhodnocovat zákaznickou péči

Kromě toho Vám živě předvedeme ukázky z multikanálové komunikační platformy IPEX

  • uvidíte část pro operátory, tedy jak můžete i z domova zpracovávat komunikaci
  • podíváte se na platformu očima supervizora, a uvidíte, jak můžete pracovníky řídit a kontrolovat
  • nahlédnete pod pokličku administrátora, a dozvíte se jak co nejlépe nastavit klíčové parametry

Prezentovat budou Jan Šporik a Michal Výskala.

Pro registraci vyplňte formulář.

Těším se na Vás

Tým IPEX a.s.