Zveme vás na webinář na téma Zákaznické péče z domova, který proběhne ve čtvrtek 30. dubna v 10 hodin. Hodiný webinář Vám přinese informace o nejnovějších trendech v oblasti home office a zákaznické péče. Podělíme se s Vámi o a zkušenosti o tom, jak nastavit, řídit a vyhodnovovat zákaznickou péči. Kromě toho předvedeme praktické ukázky z multikanálové komunikační platformy IPEX.
Zveme vás na webinář – Zákaznická péče z domova
Zveme vás na webinář na téma Zákaznické péče z domova, který proběhne ve čtvrtek 30. dubna v 10 hodin.
Co vám webinář přinese?
Za hodinu času, který na webináři strávíte, získáte:
- informace o nejnovějších trendech v oblasti home office a zákaznické péče
- nápady a podněty, jak co nejlépe organizovat práci zákaznické podpory
- tipy, jak řídit zaměstnance a operátory pracující z domova
- zkušenosti s SLA a pravidly pro zákaznickou podporu
- rady, jak kontrolovat a vyhodnocovat zákaznickou péči
Kromě toho Vám živě předvedeme ukázky z multikanálové komunikační platformy IPEX
- uvidíte část pro operátory, tedy jak můžete i z domova zpracovávat komunikaci
- podíváte se na platformu očima supervizora, a uvidíte, jak můžete pracovníky řídit a kontrolovat
- nahlédnete pod pokličku administrátora, a dozvíte se jak co nejlépe nastavit klíčové parametry
Prezentovat budou Jan Šporik a Michal Výskala.
Pro registraci vyplňte formulář.
Těším se na Vás
Tým IPEX a.s.