Novinky
17. 12. 2021

Novinky v Helpdesku 4.15

Pravidelně vám touto formou sdělovat informace o novinkách v našich nástrojích. Začneme Helpdeskem, který prošel nedávno upgradem na verzi 4.15. Detailní popis vylepšení, novinek či oprav naleznete na naší Wiki, která obsahuje vždy kompletní popis úprav a novinek.

Hlavní novinka:
Telefonie v Helpdesku

  • Hlavní novinkou verze 4.15 je rozsáhlé vylepšení telefonie v Helpdesku. Výrazně jsme zlepšili ergonomii práce s hovory a přímo v Helpdesku tak máte možnost přepojit hovor (s konzultací či bez konzultace), podržet hovor, vytočit hovor na libovolné číslo s podporou callerID (volba identity odchozího hovoru), odbavit nevyřízený hovor a mnoho dalšího.
  • Kompletní popis všech možností v Telefonii Helpdesku naleznete zde.

Další novinky

  • Kromě rozsáhlé úpravy telefonie obsahuje verze 4.15 další vylepšení například API, předpřipravených odpovědí nebo automatizací.

Seznam kompletních vylepšení Helpdesku najdete na naší Wiki. Na wiki naleznete také aktualizované informace k nejnovějším verzím tohot vydání.