Společnost OlzaLogistic je zákazníkem IPEXu od roku 2017. Nástroje zákaznické péče, které od nás využívají, jim pomohly vytvořit úplně nový typ služeb pro jejich zákazníky. Eshopům nabízí zajištění zákaznické podpory – helpdesku/call centra v zahraničí nebo zahraničním eshopům v Česku.
Klíčovým podnikáním pro OlzaLogistic je přeprava balíků. Zejména ze zahraničí do ČR a naopak. Na začátku spolupráce s IPEXem využívali naše nástroje call centra pro svou vlastní infolinku. Potřebovali vyřizovat efektivněji i e-maily, tak začali využívat i náš nástroj ticketingu. Pro vyšší efektivitu i rychlost odbavení jsme jim oba nástroje spojili do jednoho rozhraní multikanálového helpdesku.
Jako přidanou hodnotu ke svým službám OlzaLogistic nabízí českým eshopům zákaznickou podporu v zahraničí. Operátoři vystupují na zahraničních trzích jako zaměstnanci zastupovaných českých eshopů. Zákazníci v zahraničí volají na své národní (místní) číslo, které je zdarma přesměrováno do sídla OlzaLogistic v Českém Těšíně. Zde operátoři v jazyce zákazníka odbavují hovory zákaznické linky eshopu.
Majitelé firmy OlzaLogistic odhadli, že využívání našich nástrojů jim přineslo úsporu 30%. Díky tomu zvládli expanzi svých služeb bez většího navyšování operátorů zákaznické péče. Těch k dnešnímu dni zaměstnávají 13 a obsluhují celkem 14 zahraničních čísel. Cloudové řešení nástrojů zákaznické péče umožňuje operátorům pracovat i z domova.
Více informací o využití helpdesku v OlzaLogistic v případové studii
