Na vzdělávacím workshopu se nás manažer zákaznické linky zeptal, jak může plánovat počet operátorů během pracovního dne. Aby dobře pokryl špičky, kdy je více souběžných hovorů.
Lze k tomu využít statistiky call centra IPEX. Ve statistikách můžete filtrovat po frontách počet všech hovorů: nezodpovězené (zmeškané) i zodpovězené.
V záložce Fronty lze zobrazit Přehled hodinový = graf rozložení hovorů v hodinách celého dne. Pak vyberte Detailní graf. Zobrazí se vám jak Zodpovězené, tak nezodpovězené hovory po hodinách během dne. Z nezodpovězených poznáte, kdy máte málo operátorů. Můžete si zobrazit průměry za více dní a filtrovat podle front.


Zajímají vás trendy zákaznické péče? Využití nástrojů pro odbavení hovorů na zákaznické lince? Vyřizování e-mailů zákazníků více operátory z jedné mailové schránky? Zveme vás na naše vzdělávací workshopy. Nejbližší termíny a program.