Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje 48% zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Telefon, jako komunikační kanál, má podle studie nejvyšší míru vyřešení požadavku zákazníka. 87% respondentů uvádí vyřešení problému oproti 64% u e-mailu. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.
Když už vám zákazník zavolá, ukažte mu, že o něj stojíte. Nenechte ho čekat a spojte jej s kompetentním odborníkem. Vždy je efektivnější zvyšovat spokojenost stávajících zákazníků nebo těch, kteří vás sami osloví, než jen vyhledávat nové zákazníky.
5 tipů jak zlepšit péči o zákazníka
- Zřiďte si jedno zákaznické číslo
- Poznejte svého zákazníka
- Mějte přehled, kdy a proč vám zákazníci volají
- Lidé chtějí mluvit s lidmi
- Neslevujte z kvality obsluhy zákaznické linky
Více informací k tipům v ebooku: ZÁKAZNICKÁ PÉČE PO TELEFONU