Blog
18. 3. 2021

Integrace Kontaktního centra IPEX s platformou Shoptet

Propojili jsme se Shoptetem. Naše zkušenosti v zákaznické péči a nástroje na komunikaci se zákazníky jsou nyní k dispozici pro více než 20 tisíc e-shopů postavených na platformě Shoptet. Jak integrace funguje a co přináší se dozvíte právě v tomto článku.

Nejnovější integrace se Shoptet

Naše Kontaktní centrum IPEX jsme propojili s platformou Shoptet.cz. Shoptet je významný poskytovatel e-shopů na českém trhu obsluhující více než 20 tisíc eshopů. Kontaktní centrum IPEX je pro tuto platformu nejnovějším doplňkem pro zajištění kvalitní zákaznické péče jednotlivých eshopů.

Hlavní přínosy integrace

Mezi hlavní přednosti doplňku patří především napojení kontaktů a informací o zákazníkovi ze systému Shoptet do Kontaktního centra IPEX. Díky tomuto propojení získají pracovníci zákaznické péče e-shopu (agenti) přehled nad komunikací se svými zákazníky.

Jedno kontaktní centrum navíc dokáže obsloužit více e-shopů najednou včetně těch v zahraničí. Doplněk ale přináší mnoho dalších funkcionalit a výhod, přičemž některé z nich jsme vybrali do tohoto článku.

1. Informace o volajícím při příchozím hovoru:

  • agent vidí jméno volajícího ihned při vyzvánění hovoru
  • vidí také dalších až 6 libovolných údajů o zákazníkovi
  • agent má k dispozici ovládací prvky hovoru jako zvednout nebo odmítnout hovor

2. Rychlý proklik na kartu Shoptetu:

  • je možné otevření detailu kontaktu v Shoptetu na jedno kliknutí
  • agent neztrácí čas vyhledáváním zákazníka v Shoptetu
  • lze proklikávat i na jiné agendy nebo do jiných systémů

3. Panel agenta Kontaktního centra:

  • agent vidí jméno a firmu volajícího
  • může prioritně obsloužit VIP zákazníka
  • nevyřízené hovory lze odbavovat řízeně bez duplicitního volání více operátory jednomu zákazníkovi

4. Statistiky kontaktního centra:

  • supervisor vidí statistiky volání s uvedením identifikace zákazníka
  • zjistí který zákazník je nejvíce komunikující
  • díky zprůhlednění vytížení agentů může sledovat zda jsou zákazníci odbaveni v co nejkratším čase

5. Inteligentní směrování hovorů:

  • volající může upřesnit důvod hovoru a tím být ihned směrován na vhodného agenta
  • podle čísla volajícího může být hovor směrován např. na VIP agenty nebo přiřazeného obchodníka
  • nastavením pauzy agentem budou další hovory směrovány na další volné agenty

Jak aktivovat doplněk v Shoptetu?

Doplněk si zaktivujete v tržišti doplňků v Shoptetu kliknutím na dlaždici Kontaktní centrum IPEX.

Je však třeba mít již aktivní službu IPEX. Pokud ji nemáte, můžete si ji Objednat nebo Vyzkoušet DEMO na 30 dnů zdarma ZDE

Chcete vědět více? Neváhejte se na nás obrátit. Ať už emailem nebo telefonicky na čísle 844 844 000 rádi odpovíme na Vaše dotazy.