Mezi naše nejnovější integrace se zařadilo napojení na populární platformu pro vzdálenou spolupráci – Microsoft Teams. Využíváte ve vaší společnosti Teams? Pokud ano, pak už nic nebrání tomu abyste v prostředí Microsoft Teams přijímali hovory a volali na jakákoli telefonní čísla. Díky integraci Kontaktního centra IPEX se tak vaše využití Microsoft Teams značně rozšíří.
Jak to funguje?

Naše integrace přináší možnosti Kontaktního centra do Microsoft Teams. Všichni uživatele Microsoft Teams se díky této integraci stanou součástí kontaktního centra. Mohou tak vyřizovat hovory přímo z Teams. Jejich telefonní číslo bude přímo naintegrováno do Microsoft Teams a zároveň v Teams uvidí všechny telefonní čísla, které mají uloženy v kontaktech IPEX. Integraci jsme připravili spolu se společností NWT a.s., a jejich divizí ICT, která je dlouhodobým partnerem Microsoft nejen v oblasti Microsoft Teams.
Proč integrovat?
Důvodů proč se rozhodnout používat telefonní volání v Microsoft Teams může být mnoho. Nejtypičtější využití je například u obchodního teamu, který používá Office 365 a Microsoft Teams jako svůj hlavní pracovní nástroj. Pro ty je pohodlné používat jen jednu aplikaci a nikoli aplikací několik. Zároveň je však nutné, aby byly uchovávány informace o hovorech jak pro účely pozdější kontroly, tak i pro možnost dohledání informací pro kolegy a nadřízené. Řešením je právě integrace Kontaktního centra IPEX na Microsoft Teams.
Přínosy
Integrace vám umožní přesně to, co byste očekávali. Na jedné straně přinese pohodlí vašim pracovníkům, na druhé straně máte možnost zpětné kontroly a správy hovorů. Zaměstnanci tak nebudou zatížení další aplikací a vy naopak můžete sledovat a vyhodnocovat reporty a statistiky. Díky cloudovému řešení je navíc možné pracovat odkudkoli, například z domova.
Vlastnosti
Telefonní čísla
Při propojení kontaktního centra na Microsoft Teams zůstávají zachována všechna telefonní čísla, která dnes máte. Samozřejmě Vám můžeme přidělit číslo nové, a to včetně barevných nebo zahraničních čísel. |
Odchozí volání
Z Teams nyní můžete pohodlně volat do telefonní sítě. Získáváte tak v této aplikaci výhody jako u běžného volání z call centra, jako je nahrávání hovorů, statistiky o hovoru a další.
|
Příchozí volání
V případě, že vám bude někdo volat na vaše telefonní čísla, můžete je svobodně přijmout přímo v aplikaci Teams.
|
Kontakty
Díky integraci máte přímo v aplikaci přehled o všech svých kontaktech, například pro obchodní tým jsou to všichni zákazníci, pro manažera zase seznam kontaktních čísel všech jeho pracovníků. |
Práce na dálku (home office)
Integraci je samozřejmě možné využívat i vzdáleně, včetně mobilní aplikace. Díky tomu dostáváte výhody kontaktního centra do vašeho mobilu.
|


Vyzkoušejte si integraci zdarma!
Jako novinku nabízíme všem našim zákazníkům možnost propojení Kontaktního centra IPEX s Microsoft Teams na 3 měsíce zdarma. Ozvěte se nám a začněte využívat všechny výhody Kontaktního centra IPEX v Microsoft Teams co nejdříve. Kontaktujte nás ještě dnes!