Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se tomu správnému člověku? Pomyslí si po hovoru, to je ale příjemná obsluha?
A využíváte vy sami informace, proč vám zákazníci volají? Máte přehled, kdy a kvůli čemu vám zákazníci nejčastěji volají? Poznáte, kdy volá významný zákazník, který u vás utratí více než ten, který vám volá sice často, ale málokdy něco nakoupí? Dostane se významnému zákazníkovi přednostního obsloužení?
Zveme vás na workshop „Halóóó, tady zákazník“, na kterém odhalíme tajemství úspěchu péče o zákazníka na telefonu. Miroslav Princ vám prozradí jak na zákaznické lince prohlubovat vztah s volajícími zákazníky. Jitka Nezdarová z největšího českého gastroprůvodce a online rezervačního systému do restaurací – portálu Restu.cz, se podělí o zkušenost, jak vylepšili jejich kontaktní centrum. A na závěr Jiří Mazal z IPEXu předvede jak technologicky vyladit vše tak, aby byl zákazník obsloužen co nejlépe, ať fyzicky odbavujete hovory doma nebo v kanceláři, a vy jste měli zároveň kompletní statistiky hovorů.
Půldenní workshop pořádáme zdarma 11. října 2016 v Praze v inspirativním prostředí Impact HUB Praha. Počet míst je omezen a vyhrazen jen pro registrované.