Novinky
31. 3. 2017

„Halóóó, tady zákazník“ – v dubnu opět v Brně

Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se tomu správnému člověku? Vyplatí se nad tím přemýšlet, protože 48% zákazníků nejraději vyřizuje své požadavky telefonem (dle studie Northridge Group).

Jak s nimi efektivně komunikovat vám prozradíme na dalším workshopu „Halóóó, tady zákazník“ v Brně. Vít Prokůpek vás zasvětí do umění jak naslouchat zákazníkovi. Jan Gregor, ředitel firmy Tlapnet, se podělí o zkušenost, jak vybudovali jejich kontaktní centrum. A na závěr Jiří Mazal z IPEXu předvede jak technologicky vyladit vše tak, aby byl zákazník obsloužen co nejlépe, ať fyzicky odbavujete hovory doma nebo v kanceláři, a vy jste měli zároveň kompletní statistiky hovorů.

Půldenní workshop pořádáme zdarma 12. dubna 2017 v Brně v inspirativním prostředí Technologického parku. Počet míst je omezen a vyhrazen jen pro registrované.