Konference o umělé inteligenci v kontakních centrech přilákala skutečně nebývalé množství účastníků. Pokud jste ji však nestihli, přinášíme vám možnost podívat se alespoň na její sestřih.
Umělá inteligence v kontakních centrech
Tématem naší konference bylo tentokrát AI. Snažili jsme se na umělou inteligenci podívat především prakticky tak, abychom vysvětli její hlavní výhody pro business. Přizvali jsme si na to kolegy z našich partnerských firem, kteří měli na toto téma velmi zajímavé prezentace.
Agenda
Nejčastější využití chatbota, praktické ukázky
Libor Besenyi z Xolution představil nejvhodnější využítí chatbotů od těch jednoduchých až po ty složité
Voicebot za 10 minut
Martin Čermák z Vocalls nám přímo na konferenci ukázal, jak se dá voicebot připravit k provozu za 10 minut
Hlasová analýza v praxi
Marek Červenka z IPEXu předvedl, jak se dají zajímavě využít nahrávky v kontaktním centru díky technologii Speech-to-text
Chcete vidět celý záznam? Kontakujte nás na emailu info@ipex.cz, nebo se nám ozvěte telefonicky 844 844 000.
Spokojenosti se meze nekladou
Každý den společně pečujeme o spokojenost vašich zákazníků, ale na našem webu se staráme, abyste byli spokojení hlavně vy. Z toho důvodu pracujeme na webu se soubory cookie, které zajišťují, že vše funguje tak, jak má, a dovolují nám nabízet vám obsah, který vám podle nás padne do noty. Své preference s jejich užíváním v rozsahu Zásad používání cookies můžete kdykoliv jednoduše změnit v nastavení.