Máme novou verzi Ticketingu 4.4. Co přináší? Nových funkcí je hodně, vybíráme z těch nejzajímavějších. Využijí je administrátoři i operátoři našeho helpdeskového nástroje.
Přístupy k službám
Nová funkce (Detail služby / Přístupy) umožní zobrazit vztahy jednotlivých operátorů (řešitelů) k službám. V jakých službách má operátor právo prohlížet, řešit, vkládat, členství ve skupinách atp.

Více e-mailových podpisů pro operátora
Nová funkcionalita umožňuje v profilu uživatele/operátora definovat více podpisů, které je možné využít v e-mailové komunikaci se zadavatelem požadavku. V nastavení podpisu je možné určit automatické vložení podpisu podle e-mailové schránky.
Bezpečnostní funkce
Byly vytvořeny nové nebo rozšířeny stávající bezpečnostní moduly:
- nový modul „IP Whitelist“ umožňuje omezit přístup do ticketingu na uživatele pouze z povolených IP adres,
- nový modul „IP Blacklist“ umožňuje blokovat přístup k ticketingu z definovaných IP adres,
- přepracovaný modul „Politika hesel“ umožňuje uživatelům nastavit různé úrovně zabezpečení hesla
- nový modul „Dvoufaktorové ověřování“ je přidaný stupeň zabezpečení uživatelského účtu. Po zadání přihlašovacího jména a hesla do ticketingu je potřeba vložit ověřovací kódu generovaný na mobilu uživatele.
Kompletní přehled novinek v ticketingu
Přehled novinek Ticketingu 4.4 vč. náhledů obrazovek je k dispozici na naší wiki.
Jak přejít na Ticketing 4.4
V nejbližší době budeme instalovat novou verzi u našich stávajících zákazníků. Ozveme se pro domluvu termínu upgrade. Pokud náš helpdeskový nástroj – Ticketing ještě nemáte, napište prosím na obchod@ipex.cz. Rádi vám jej předvedeme.
Lubomír Kaplan
IPEX a.s.