Když IPEX před 30 lety vznikl, nikdo ještě netušil jak a kde bude za 30 let. Od prodeje počítačů přes budování sítí nebo poskytování kvalitního internetu a posléze telekomunikačních služeb, jsem se přesunuli až k vývoji vlastních software pro lepší zákaznickou péči. Celých 30 let spojuje jeden faktor a sice předávání know-how našim zákazníkům a zvyšování jejich konkurenceschopnosti.
Dnes, kdy se věnujeme zlepšování zákaznické péče to platí dvojnásob. Proto ke 30 letům společnosti uveřejníme 30 tipů a triků pro lepší zákaznickou péči. Sledujte tento článek a nenechte si ujít jeho pravidelné aktualizace.
Začínáme tipem prvním a sice:
1. Nenechte zákazníky čekat
Alfou a omegou dnešní zákaznické péče je umět zákazníkovi pomoci co nejrychleji. Ať už se rozhodne vám zavolat, nebo napsat email, zprávu do chatu či na Facebooku, vždy očekává rychlou odpověď. Pokud jej necháte čekat příliš dlouho může zavolat konkurenci a k vám se již nikdy nevrátí.
Ale co to vlastně znamená dlouho? Záleží to především na typu komunikačního kanálu, přes který se s vámi zákazník spojí. Pro tři nejpopulárnější kanály, tedy telefon, email a chat platí různá pravidla.
Zákazník, který vám telefonuje, očekává, že mu zvednete telefon do 20 vteřin. Cokoli později je už pro něj nekomfortní a ovlivní to jeho přístup k vám. Na chatu je to podobné a zákazník s rukama na klávesnici či na mobilu počítá s vaší odpovědí do 15 vteřin. Zato u emailů máte docela čas. Pokud odpovíte do 3 hodin, je to pro zákazníka ještě v pořádku. Samozřejmě předtím můžete odeslat automatickou odpověď, kde zákazníkovi přislíbíte že se mu ozvete co nejdříve a zároveň jej tím ujistíte, že jeho email dorazil v pořádku.
Tolik k našemu prvnímu tipu. Věříme, že pro vás naše tipy budou přínosné a budete je sledovat.
Tým IPEX