I tyto firmy už používají voicebota. Přidáte se?
Zjednodušte práci sobě i vašim lidem díky voicebotovi
Hlavní přínosy řešení
- Nahradíte neoblíbenou a rutinní činnost lidí robotem
- Ušetříte na lidských zdrojích, které můžete využít jinde a lépe
- Zvýšíte rychlost vymáhání
- Robot dosahuje minimálně stejných výsledků jako člověk
- Nasazením automatu si vyzkoušíte možnosti voicebota a sami naleznete další možnosti použití
Hlavní vlastnosti
- Jednoduché a rychlé nasazení
- Vysoká návratnost v řádech týdnů
- Možnost vyzkoušet zdarma
Vyzkoušejte si jej zdarma!
Jeden z možných scénářů si můžete otestovat zavoláním na číslo 910100986.
Ocitnete se v roli dlužníka a uslyšíte jak může probíhat vymáhání. K dispozici jsou i další scénáře, kdy se např. vyostřuje způsob komunikace při opětovném nezaplacení.
Pokud zavoláte z mobilního telefonu, obdržíte po skončení hovoru i sumarizační SMS.
Poslechněte si ukázku
Jak to funguje?
Na komunikaci s Vašimi dlužníky použijeme technologii umělé inteligence Voicebot, který sám obvolává Vaše dlužníky a statisticky vyhodnocuje jejich reakce, předává Vám jak nahrávky hovorů, tak jejich přepis na text.
Případová studie
Společnost Gomobil je největším nezávislým virtuálním mobilním operátorem v ČR, obsluhuje téměř 100000 zákazníků. Je tedy zcela zřejmé, že dlužníků je velké množství.
„Chtěli jsme zkrátit cyklus ve vymáhání pohledávek, ale neměli jsme na to dostatečnou kapacitu našich kolegů. Navíc mi jich bylo docela líto, protože vymáhání dluhů není pro většinu lidí moc příjemná činnost“
Lucie Kalusová
Teamleader zákaznické péče Gomobil
Gomobil rozšířil své Call centrum o Voicebota a výsledky se dostavily velmi rychle a byly překvapivě dobré. Vymáhací voicebot aktuálně za měsíc aktivně realizuje skoro 1500 hovorů. Hovory je totiž potřeba donekonečna opakovat se strojovou pravidelností – je zřejmé, že se jedná pro člověka o velmi nezáživnou a frustrující činnost kterou ale automat hravě zvádne.
„Po několika měsících provozu jsem velmi spokojená. Naplnilo se naše očekávání a ušetřila jsem čtvrt úvazku jednoho pracovníka podpory.
Co mě ale hodně překvapilo, že se snížila doba obratu pohledávek o 3 dny, což jsou v našich počtech faktur hodně zajímavé částky!“
Jana Hubačová
Teamleader zákaznické péče Gomobil
Co nás překvapilo?
Díky nasazení automatu došlo k zajímavému efektu. Dlužníci si rychle uvědomili, že automatu neutečou a není ho nemají jak „ukecat“ a velmi rychle dojde ke zlepšení platební morálky velké části dlužníků.