Vstupní analýza

Při dodávce našich produktů specialisté pomohou odladit procesy a případně nastavit procesy nové. Výsledkem je zákaznická péče nastavené na míru potřebám a audit slabých míst, na kterých můžeme do budoucna pracovat.

Spokojení zákazníci na všech kanálech

S Kontaktním centrem IPEX obsloužíte zákazníky rychle a spolehlivě na všech kanálech

Šetříme čas i peníze

Zjištěte vše potřebné rychle a efektivně s našimi specialisty. Pomůžeme vám vydefinovat potřeby a navrhneme ideální řešení podle rozpočtu.

Nastavíme vám vše potřebné

Jsme vám k dispozici od první schůzky. Klientům pomáháme s nasazením systému, zaškolením, nastavení šablon i s dloudohobým rozvojem

Poradíme i s procesy

Veškeré rady s nástrojem jsou samozřejmostí, poradíme vám také světové best practices pro efektivní zákaznickou péči.

Integrace na oblíbené nástroje

Vyberte si již některou z připravených integrací, nebo vám připravíme integraci na míru díky otevřenému API a calé sadě integračních nástrojů

Integrace pomocí API

Kromě připravených integrací máte možnost propojit své unikátní systémy pomocí našich integračních metod: REST API, Webhooks nebo Integromat.

Zeptejte se jak na to

Call centrum

Obsahuje vše co potřebujete pro telefonní komunikaci jak se zákazníky tak i uvnitř firmy.

Analýza hlasu

Automatizace v Helpdesku

Barevná a zahraniční čísla

+30  dalších
Zjistit více

Postup implementace

Příprava
Implementace
Testování

Příprava implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Testování implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Postup implementace

Příprava
Implementace
Testování

Příprava implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.

Testování implementace

po podpisu smlouvy se u vás seznámím s technickou situací, vybavením a zvyklostmi uživatelů. Doporučím změny v oblastech, které Vam nyní nevyhovuji a vhodné technické řešení. Ve spolupráci s vámi připravím tzv. Implementační předpis (případně i komunikační strategii – pokud je součástí implementace) a ten vám předložím ke schválení. Ať už je technické řešení jakékoliv, nemá vliv na dohodnutou cenu.