Salesforce

Napojením Kontaktního centra IPEX na Salesforce získáte přehled o tom kdo vám volá přímo v prostředí Salesforce.

Základní vlastnosti

Zobrazuje informace o volaném a ukládá hovor jako aktivitu přímo do CRM. Kromě toho nabízí možnost zápisu události o hovoru do CRM včetně poznámky, možnost rychlého založení nového kontaktu nebo leadu nebo možnosti vytočení hovoru ze Salesforce.

Hlavní funkce

  • Zobrazení informací o zákazníkovi ze Salesforce již před zvednutím hovoru
  • Automatická evidence proběhlých hovorů na kartě kontaktu / leadu v Salesforce
  • Možnost okamžitého zapsání poznámky k hovoru
  • Možnost vytvoření úkolu v CRM během hovoru v Softphone

Přínosy

  1. Při 15 příchozích hovorech denně ušetří až 30 minut dohledáváním údajů v CRM.
  2. Získáte lepší přehled o telefonátech zákazníků
  3. Na zákaznické lince dříve obsloužíte významnější zákazníky
  4. Díky poznámkám u hovorů zvýšíte zastupitelnost obchodníků
  5. Oslovujete zákazníky jménem a ukážete jim, že jsou důležití
  6. Notifikace vás upozorní na zákazníky, s kterými jste dlouho nekomunikovali
Získat rozšíření pro Salesforce

Jak to funguje

Příchozí hovor

Při příchozím hovoru během vyzvánění v PC automaticky vyskočí  Softphone, které zobrazuje:

  • telefonní číslo volajícího
  • jméno a název společnosti, pokud je kontakt uveden v Su,
  • v případě, že v organizaci používáte MultiAccounts, zobrazují se všechny společnosti, ke kterým je kontakt navázán

Automatické uložení dat hovoru

Do Vašeho CRM jsou o každém příchozím a odchozím hovoru bez zásahu uživatele ukládána data:

  • komu ve firmě zákazník volal (dozvíte se např. jak často daný zákazník volá na techn. podporu)
  • kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi
  • datum a čas telefonátu

Zápis z hovoru

Po přijetí hovoru je možné do otevřeného CTI okna zapisovat údaje, které se následně propíší do karty zákazníka v CRM. Lze zde zaznamenat informace o proběhlém hovoru formou textové poznámky. Případně si zde uživatel vytvoří úkol, který se propíše ke kontaktu v CRM.

Videonávod

Pokud už víte vše a ještě vám to není jasné, dost bylo řečí, podívejte se na video jak celý systémfunguje.

Ve videu naleznete:

• Jak funguje propojení Salesforce s Kontaktním centrem

• Jak přijmout nebo vytočit hovor přímo ze Salesforce

• Jak probíhá automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v Salesforce

• Jak zapsat poznámku k hovoru

• Jak vytvořit úkolu v Salesforce během hovoru přes telefonní okno

Technologie

Co je k tomu potřeba

  • PC (Windows 7 a vyšší) / macOS (MAC OS X – Snow Leopard a vyšší)
  • Stabilní internetové připojení
  • Licence Kontaktní centrum Enterprise
  • Adekvátní Salesforce licence pro uživatele, kteří budou službu využívat

Jak probíhá implementace?

Službu může využít každý uživatel s licencí Salesforce a stabilním internetovým připojením.

  • Instalace Kontaktního centra IPEX – zařídí IPEX
  • Konfiguraci Salesforce na propojení s Kontaktním centrem – zařídí váš administrátor Salesforce
  • Instalace rozšíření proběhne přes Salesforce App Exchange. Odkaz na rozšíření naleznete níže.
Získat rozšíření pro Salesforce

Chcete integraci na Salesforce?

Domluvte si s námi konzultaci zdarma, kde doladíme detaily

Integrace na další oblíbené nástroje

MS Teams

Přijímejte v prostředí Microsoft Teams hovory a volejte na jakákoli telefonní čísla díky naší integraci

Shoptet

Modul zákaznické podpory na telefonu pro eshopy na platformě Shoptet

K2

Volejte se zákazníky v systému K2, populárním informačním systému pro firmy.

API Komunikátoru

Otevřené API Komunikátoru pro všechny, kdo chtějí ještě více posunout integraci svých systémů

Integrační metody

Zajímá vás REST API nebo Webhooks? Pak jste tady správně. Integrační metody a API najdete právě zde.

Integromat

Systémy všech služeb – Propojte se ! Propojení vašeho systému s námi pomocí Integromatu.

Integrace pomocí API

Kromě připravených integrací máte možnost propojit své unikátní systémy pomocí našich integračních metod: REST API, Webhooks nebo Integromat.

Zeptejte se jak na to