MS Dynamics

Napojením kontaktního centra na vaše CRM vyřešíte základní potřeby jako zobrazení kdo mi volá, možnosti zápisu události o hovoru do CRM včetně poznámky, možnosti rychlého založení nového kontaktu nebo leadu nebo možnosti vytočení hovoru z CRM.

Základní vlastnosti

Tato integrace vám umožní vytáčet hovory přímo z CRM. Zobrazuje informace o volaném a ukládá hovor jako aktivitu přímo do CRM.

Hlavní funkce

• Zobrazení informací o zákazníkovi z CRM již před zvednutím hovoru

• Automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v CRM

• Možnost okamžitého zapsání poznámky k hovoru

• Možnost vytvoření úkolu v CRM během hovoru přes telefonní okno

Přínosy

  1. Při 15 příchozích hovorech denně ušetří až 30 minut dohledáváním údajů v CRM.
  2. Získáte lepší přehled o telefonátech zákazníků
  3. Na zákaznické lince dříve obsloužíte významnější zákazníky
  4. Díky poznámkám u hovorů zvýšíte zastupitelnost obchodníků
  5. Oslovujete zákazníky jménem a ukážete jim, že jsou důležití
  6. Notifikace vás upozorní na zákazníky, s kterými jste dlouho nekomun4ikovali

Jak to funguje

Příchozí hovor

Při příchozím hovoru během vyzvánění v PC automaticky vyskočí CTI okno, které zobrazuje:

• telefonní číslo volajícího

• jméno a název společnosti, pokud je kontakt uveden v CRM,

• pole s až 6 volitelnými informacemi z CRM dle volby uživatele, z Dynamics můžete v tomto poli volitelně zobrazovat např. typ zákazníka dle významu, obrat nebo dluh zákazníka, poslední kontakt se zákazníkem apod.

Automatické uložení dat hovoru

Do Vašeho CRM jsou o každém příchozím a odchozím hovoru bez zásahu uživatele ukládaná data:

• komu ve firmě zákazník volal (dozvíte se např. jak často daný zákazník volá na techn. podporu)

• kdo z vaší firmy naposledy volal zákazníkovi

• datum a čas telefonátu

Zápis z hovoru

Po přijetí hovoru je možné do otevřeného CTI okna zapisovat údaje, které se následně propíší do karty zákazníka v CRM. Lze zde zaznamenat informace o proběhlém hovoru formou textové poznámky. Případně si zde uživatel vytvoří úkol, který se propíše ke kontaktu v CRM.

Technologie

Co je k tomu potřeba

PC (Windows 7 a vyšší) / macOS (MAC OS X – Snow Leopard a vyšší)

• Stabilní internetové připojení

• Kontaktní centrum IPEX

• Adekvátní licenční účty do svého CRM pro uživatele, kteří chtějí službu využívat

• Salesforce Lightning

Jak probíhá implementace?

Většinu zařídí IPEX, od vás potřebujeme jen běžnou konfiguraci CRM. Službu může využít každý uživatel s licencí Salesforce Lightning a stabilním internetovým připojením.

• Instalace rozšíření do vašeho CRM, který doplní strukturu dat pro evidenci hovorů – zařídí partner

• Definice 6 údajů z CRM a jejich identifikátorů, které má zobrazovat CRM okno příchozího hovoru – zařídí partner

• Instalaci Kontaktního centra IPEX a propojení s CRM včetně konfigurace zobrazení a vlastností CRM okna příchozího hovoru – zařídí IPEX

Videonávod

Pokud už víte vše a ještě vám to není jasné, dost bylo řečí, podívejte se na video jak celý systémfunguje.

Ve videu naleznete:

• Jak funguje propojení CRM s Kontaktním centrem

• Jak přijmout nebo vytočit hovor přímo s CRM

• Jak probíhá automatická evidence proběhlých hovorů na kartě zákazníka v CRM

• Jak zapsat poznámku k hovoru

• Jak vytvořit úkolu v CRM během hovoru přes telefonní okno

Integrace pomocí API

Kromě připravených integrací máte možnost propojit své unikátní systémy pomocí našich integračních metod: REST API, Webhooks nebo Integromat.

Zeptejte se jak na to

Chcete vědět víc? Zeptejte se nás na online konzultaci.

Chcete vědět více o integraci na Microsoft CRM? Domluvte si s námi konzultaci zdarma, poradíme vám jak můžete ještě zdokonalit komunikaci s vašimi zákazníky.

Integrace na další blíbené nástroje

Vyberte si již některou z připravených integrací i pro jiné nástroje, nebo vám připravíme integraci na míru díky otevřenému API a calé sadě integračních nástrojů

MS Teams

Přijímejte v prostředí Microsoft Teams hovory a volejte na jakákoli telefonní čísla díky naší integraci

Shoptet

Modul zákaznické podpory na telefonu pro eshopy na platformě Shoptet

SugarCRM

Propojení kontaktního centra IPEX a CRM systému Sugar umožňuje skloubit výhody obou nástrojů. Podívejte se jak!

K2

Volejte se zákazníky v systému K2, populárním informačním systému pro firmy.

API Komunikátoru

Otevřené API Komunikátoru pro všechny, kdo chtějí ještě více posunout integraci svých systémů

Integrační metody

Zajímá vás REST API nebo Webhooks? Pak jste tady správně. Integrační metody a API najdete právě zde.

Integromat

Systémy všech služeb – Propojte se ! Propojení vašeho systému s námi pomocí Integromatu.